10.18.2013

Ο,τι σημαινεις για μενα δεν εχει τερμα.

Σημερα σε σκεφτομουν.Το ξερεις ηδη,αλλα θελω να στο πω.
Θελω να σου μιλαω.Να σε σκεφτομαι.Να σκεφτομαι οτι με σκεφτεσαι και εσυ.
Σε θελω.
Τρομαζω που σε θελω τοσο.
Δε σκεφτομαι το δερμα σου να τριβεται στο δικο μου βρωμικα.
Σκεφτομαι το δερμα σου να τριβεται στο δικο μου οσο μαγκαλιαζεις και μαγαπας και με νιωθεις.
Αλλωστε μου εχεις γαμησει τον εγκεφαλο,τι να το κανω το μουνι μου;
Με γαμας με εναν τροπο που ειναι τοσο εθιστικος οσο τα ναρκωτικα που εβαζα στο σωμα μου.
Εισαι το ναρκωτικο μου.
Κλισε ατακα,βρισκεις;


Ειναι πονος.Ευχαριστηση και δυναμη αυτο που εχω στο στερνο μου.
Ολα για σενα.
Γλυκια μου αγαπη. Φως της νυχτας μου. 
Θα εισαι για μενα η πρωτη γουλια του καλυτερου πρωινου καφε που θα πιω στη ζωη μου.
Με γεμιζεις γαμω το σου.

Προσπαθω να βρω γαμημενες λεξεις.Δεν ειμαι καλη οσο εσυ.
Να σκατα στο κεφαλι. Αντι να βαλω αυτο που ηθελα εβαλα εσενα.
Μαλακια.
Αλλα οχι,αλλη μια φορα σε ακουω.

Πισω στις λεξεις...

Δεν ειμαι τοσο καλη οσο εσυ. Δε μπορω να σου πω τι νιωθω. Προσπαθω.
Το χεις καταλαβει αλλα θελω να στο πω. Στο δειχνω,ελπιζω....

Γαμωτο!! ΠΟΝΑΩ.ΠΟΝΑΩ
ΠΟΝΑΩ.ΜΑΤΩΝΩ.
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?
Σαν ενα γαμημενο μαχαιρι να χαρασει τα αρχικα σου μεσα μου.
Ελα να με παρεις αγκαλια γαμωτο.
Πρεπει πρωτα να ξεχαστω για να σε ξεχασω..
Εσυ το πες.
Θα το κανω.
Την επομενη φορα που θα σε δω ματια μου...να το ξερεις...
θα μαι καθαρη!
Θα αδυμονω να με βρωμισεις με τα χερια σου παλι.
                                               Να μου δωσεις την εξαρτηση παλι.
Σε θελω και αυτο δε θα τελειωσει ποτε.






Ακου αυτο. Τα λενε για μενα.

No comments:

Post a Comment